I. Postanowienia ogólne
1. Serwis AleTransfer.pl, zwany dalej Serwisem, jest witryną internetową umieszczoną pod adresem www.aletransfer.pl wraz z jej wszystkimi podstronami i składnikami.
2. Użytkownicy Serwisu, zwani dalej Użytkownikami, to osoby fizyczne, które zarejestrowały się w Serwisie.
3. Administratorzy Serwisu, zwani dalej Administratorami, to osoby fizyczne, którzy posiadają prawa własności do Serwisu.
4. Redaktorzy Serwisu, zwani dalej Redaktorami, to Użytkownicy, którzy przez Administratorów zostali wybrani do pomocy przy tworzeniu i redagowaniu Serwisu.
5. Spośród Redaktorów Administratorzy wybrali grupę Moderatorów, którzy nadzorują Użytkowników i pilnują przestrzegania przez nich Regulaminu.
II. Prawa i obowiązki Użytkownika
1. Każdy Użytkownik rejestrując się w Serwisie akceptuje niniejszy Regulamin i jest zobowiązany do zapoznania się z nim i jego przestrzegania. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
2. Każdy Użytkownik ma prawo do wyrażania swojej opinii i poglądów. Komentarze są własnością Użytkownika, a Serwis nie ponosi za nie odpowiedzialności.
3. Użytkownik jest odpowiedzialny za swoje zachowanie w Serwisie i jest z tego rozliczany zgodnie z Regulaminem.
4. W przypadku łamania prawa przez Użytkownika, Administratorzy mogą powiadomić o tym odpowiednie służby państwowe.
5. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania kultury osobistej i przestrzegania tzw. netykiety. Przede wszystkim należy odnosić się z szacunkiem do innych Użytkowników.
6. Komentarze Użytkownika powinny być przemyślane i starannie napisane zgodnie z zasadami ortografii i gramatyki polskiej. Niedozwolone jest nadużywanie znaków interpunkcyjnych, klawisza CAPS LOCK, wulgaryzmów oraz pisanie krótkich, nic nie wnoszących do dyskusji komentarzy.
7. Zabronione jest umieszczanie w komentarzach treści: pornograficznych; wulgarnych; przeznaczonych tylko dla osób pełnoletnich; ukazujących przemoc; wzywających do nienawiści bądź przemocy; faszystowskich i innych łamiących prawo. Zabronione jest również spamowanie oraz reklama. Użytkownik nie powinien odpowiadać na takie komentarze, lecz zobowiązany jest zgłosić takie komentarze do Moderatorów poprzez przycisk Zgłoś.
8. Zabronione jest obrażanie i wyzywanie innych Użytkowników, a także prowokowanie lub wszczynanie kłótni. Użytkownik nie powinien odpowiadać na komentarze prowokujące, lecz zobowiązany jest zgłosić takie komentarze do Moderatorów poprzez przycisk Zgłoś.
9. Zabronione jest wchodzenie w kompetencje Administratorów i/lub Moderatorów i zachowywanie się jak członkowie obsługi Serwisu. Punkt ten dotyczy również Redaktorów.
10. Serwis jest przeznaczony dla osób posługujących się językiem polskim, zamieszkałych poza Polską, (we wszystkich krajach, w których internetowe reklamy bukmacherskie są dopuszczalne, jak przykładowo Anglia). W przypadku odwiedzania serwisu z terytorium Polski, użytkownik robi to na własną odpowiedzialność.
11. Sprawy prywatne należy załatwiać przez Prywatne Wiadomości. Zabronione są dyskusje dwóch lub więcej osób na tematy niezwiązane z treścią wiadomości.
12. Administratorzy i/lub Moderatorzy mogą edytować treść komentarzy dodanych przez Użytkownika, jeśli jest ona niezgodna z Regulaminem.
III. Ostrzeżenia i bany
1. Ban oznacza blokadę konta, tj.: zakaz pisania komentarzy, zakaz oceniania newsów oraz zakaz oceniania komentarzy innych Użytkowników.
2. Za złamanie któregokolwiek punktu Regulaminu Moderatorzy mogą przyznać Użytkownikowi ostrzeżenie. Moderator musi podać powód ostrzeżenia. Użytkownik otrzyma Prywatną Wiadomość z powodem ostrzeżenia (i/lub bana).
3. Maksymalna liczba ostrzeżeń wynosi 6. Po osiągnięciu tej liczby Użytkownik otrzymuje bana permanentnego.
4. Wraz z trzecim ostrzeżeniem Użytkownik otrzymuje bana na jeden dzień, przy czwartym – bana na dwa dni, a piąte ostrzeżenie oznacza bana na tydzień.
5. Ostrzeżenia anulują się po upływie 90 dni od przyznania ostatniego ostrzeżenia.
6. W przypadku, gdy Użytkownik:
• założył drugie konto (np. gdy na pierwszym został zbanowany),
• spamuje,
• uporczywie łamie Regulamin,
Moderatorzy mają prawo natychmiast przyznać bana permanentnego.
7. Wszelkie uwagi dotyczące ostrzeżeń (i/lub banów) należy kierować do Moderatora, który przyznał ostrzeżenie (i/lub bana). Dopiero w następnej kolejności sprawę należy zgłosić do Administratorów.
8. Administratorzy Serwisu zastrzegają sobie prawo do podjęcia decyzji o przyznaniu ostrzeżenia bądź bana Użytkownikowi w sytuacjach nadzwyczajnych bez podania przyczyny.
9. W sprawach nieporuszonych w Regulaminie oraz kwestiach spornych decyzję podejmują Administratorzy.
IV. Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie wraz z ogłoszeniem.
2. Administratorzy mają prawo do zmiany Regulaminu. O wszelkich zmianach Administrator
aletransfer
.pl
nie musi informować użytkowników